Close
⚓ 50% הנחה על פריט שני מקולקציית אביב 2017 ⚓

שאלות נפוצות

1.  כיצד מבצעים את הרכישה באתר?
     לביצוע הרכישה יש לפעול לפי השלבים הבאים:
     לבחור את הדגם שברצונך לרכוש כולל צבע ומידה.
     לאחר בחירת כל הדגמים, עליך לעבור ל"עגלת הקניות".
     במידה וברצונך להוסיף פריטים לעגלת הקניות עליך לבחור באפשרות "המשך קניה", במידה וסיימת עליך ללחוץ על הכפתור "לרכישה".
     בהמשך יהיה עליך להזין את פרטי כרטיס האשראי, ולבחור באפשרות "משלוח עד הבית".

2.  אני לא מצליח לממש מבצע ללקוחות רשומים ונרשמים חדשים.
     במבצע המיועד ללקוחות רשומים ונרשמים חדשים מחיר המבצע יופיע רק לאחר ביצוע הרשמה לאתר והתחברות למערכת.
     לאחר ההתחברות שם המשתמש שלך יופיע בסרגל העליון בראש העמוד.
     על מנת לבצע התחברות בחר באפשרות "התחברות" בסרגל העליון בראש העמוד והזן בעמוד שיפתח את שם המשתמש והסיסמא.
     (במידה ושכחת את הסיסמה תוכל לשחזר אותה על ידי הקלקה על "שכחת סיסמא?").

     במידה ואינך רשום תוכל לבצע הרשמה לאתר באחת מהדרכים הבאות:
     > הקלק על "הרשמה" (בסרגל העליון), הזן את פרטיך וסיים על ידי לחיצה לחץ על כפתור "הרשם".
     > לאחר בחירת הפריטים ומעבר לעגלת הקניות המשך לרכישה. במסך שיפתח בחר באפשרות "להרשמה והמשך קניה".
     הזן את פרטיך וסיים על ידי לחיצה לחץ על כפתור "הרשם".

3.  אני לא מצליח לקבל את הנחת הקופון (במידה ויש).
     על מנת שתוכל לממש את הנחת הקופון, עליך לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקניות יופיע שדה "הזן קוד קופון". יש להזין את
     קוד הקופון בשדה הריק וללחוץ על כפתור "שלח". במידה וקוד הקופון בתוקף ותואם את נתוני העסקה ההנחה תתעדכן.
     יש להקפיד על רישום מדוייק של קוד הקופון שנמסר.

4.  באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
     ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד.

5.  כיצד ותוך כמה זמן מגיע המשלוח?
     המשלוח מגיע לכתובת שצוינה בעת ההזמנה, באמצעות חברת שליחויות חיצונית תוך 14 ימי עסקים.
     חברת השליחויות מתאמת את מועד הגעתה טלפונית על ידי שליחת מסרון (SMS) למספר הטלפון שנמסר בעת ביצוע ההזמנה.
     על מנת שנוכל לעמוד במסגרת הזמנים שהוגדרה על הלקוח להיות זמין במספר הטלפון שנמסר בעת ביצוע ההזמנה לצורך תיאום טלפוני של
     מועד אספקת ההזמנה על ידי השליח. נא להקפיד על רישום מדוייק של מספר הטלפון והכתובת בעת ביצוע ההזמנה.
     שימו לב: חברת השליחויות מספקת את ההזמנות בימים א'-ה', בין השעות 8:30 ל-18:00. מומלץ לבחור כתובת למשלוח שבה הנכם
     נמצאים בשעות אלו, לדוגמה מקום העבודה.

6.  האם הגזרות המיובאות לארץ הן אמריקאיות או ישראליות?
     הגזרות המיובאות לארץ הן גזרות שהותאמו לצרכן הישראלי. מדובר בדרך כלל בגזרה צרה יותר מהגזרה האמריקאית.

7.  אם המידה אינה מתאימה, האם ניתן להחליף בכל אחד מסניפי נאוטיקה?
     ניתן להחליף מידה/צבע/דגם בכל אחת מחנויות הרשת על ידי הצגת חשבונית מקור ובקיום התנאים שלהלן
     i. המוצר לא נפגם.
     ii. לא נעשה שימוש במוצר.
     iii. תווית המחיר לא הוסרה.

8.  באם אני מבקש להחזיר המוצר ולקבל זיכוי, מהו הסכום הקובע?
     במידה ומתבקש זיכוי כספי לכרטיס האשראי הסכום הקובע הנו הסכום ששולם במידה וקויימו התנאים שבסעיף 7 להלן, לרבות הצגת אמצעי
     התשלום באמצעותו בוצעה העסקה.
     במידה ומתבקש זיכוי לשימוש חוזר בחנות, הסכום הקובע את שווי הזיכוי הנו הסכום ששולם במידה וקויימו התנאים שבסעיף 7 להלן.
     בעת מימוש הזיכוי בחנות מחיר הפריטים הנבחרים יקבע לפי החנות ולא תלקח בחשבון הנחה ייחודית ו/או מבצע בלעדי אשר ניתנו באתר
     בעת ביצוע ההזמנה.

9.  האם ההחלפות חלות גם על בגדים תחתונים?
     לא ניתן להחליף בגדים תחתונים.

10. האם המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
      מחירי הצרכן זהים באתר ובחנות. יחד עם זאת עשויים לחול מבצעים ייחודיים ו/או הטבות בלעדיות לרכישה באתר בלבד.

11. כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
      ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות פנייה לכתובת: info@nautica.co.il
      הפניות ייענו באי-מייל או טלפונית תוך 2 ימי עסקים. בעת ההמתנה למענה מנציג שירות מומלץ להתעדכן מול תיבת הדוא"ל מעת לעת.