מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

יש לכם שאלה? איגדנו במקום אחד את התשובות לשאלות הכי נפוצות

משלוחים
מהן שיטות המשלוח באתר נאוטיקה?
משלוח חינם בקניה ב-249 ש"ח ומעלה
משלוח ב-25 ש"ח בלבד בקניה מתחת ל-249 ש"ח
תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?
משלוח יסופק לכתובת שהזנתם בהקדם האפשרי ועד 7 ימי עסקים. תקבלו עדכונים בהודעות סמס בנוגע לסטטוס הטיפול בהזמנה. בתקופות חגים ומבצעים מיוחדים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
כן, במידה וההזמנה עוד לא יצאה לחברת המשלוחים ניתן לבקש לבצע שינוי כתובת ע"י פתיחת פנייה לשירות הלקוחות בטופס "יצירת קשר" או בשליחת מייל. במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS מחברת המשלוחים, במצב כזה ייתכן עיכוב של יומיים או שלושה בקבלת המשלוח.
האם ניתן לבצע החזרות דרך האתר?
כן. ניתן לבצע החזרות דרך האתר (לא כולל החלפות) באיזור האישי בעלות של 24.9 ש"ח https://www.nautica.co.il/customer/account/#tab_orders

החלפות והחזרות באתר - עד 365 ימים!
כיצד ניתן להחליף פריט שרכשתי באתר?
ניתן להחליף פריט שנרכש באתר עד 365 ימים ממועד ביצוע ההזמנה - בסניף הקרוב לביתכם. יש להציג את מספר ההזמנה שקיבלתם בדוא"ל ולוודא שהמוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו שום שימוש. החלפה תיעשה בהתאם למחיר ששולם, ובהתאם למלאי ולמחירי החנות.
כיצד ניתן לקבל החזר כספי על פריט שרכשתי באתר?
ניתן לבקש החזר כספי על פריט שנרכש באתר עד 365 ימים ממועד ביצוע ההזמנה בסניף הקרוב לביתכם. יש להציג את אישור ההזמנה שקיבלתם בדוא"ל ולוודא שהמוצר תקין, נושא תווית מקורית ולא נעשה בו שום שימוש. זיכוי כספי יעשה לכרטיס בו בוצעה ההזמנה בהתאם למחיר ששולם, המופיע באישור ההזמנה. הזיכוי יתבצע במלואו, ללא עמלת ביטול תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט. הביטול יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד)
ניתן להחזיר מוצר שקניתי באתר ולבקש זיכוי לקניה הבאה?
ניתן להחזיר את הפריטים שנרכשו באתר עד 365 יום ממועד הקניה, ולקבל זיכוי כספי לכרטיס האשראי. זאת בכפוף לכך שהמוצר תקין, לא נעשה בו שימוש והוא נושא תווית מקורית. הסכום הקובע הינו הסכום ששולם. אין אפשרות לקבל שובר זיכוי לקניה הבאה בחנויות.
אם המידה אינה מתאימה האם ניתן להחליף בכל אחד מסניפי נאוטיקה?
ניתן לבצע החלפות בכל אחת מחנויות הרשת עד 365 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, זאת בהתאם למלאי והמחירים בסניף. ההחלפה תתבצע בכפוף להצגת חשבונית קניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. חשוב לציין -המלאים בסניפים שונים מהמלאים בחנות, ולכן מומלץ לבקש החזר כספי בחנות ולבצע הזמנה מחודשת עם המידה הרצויה באתר - זאת כדאי לבצע מוקדם ככל האפשר לפני שהמלאי יגמר.

החלפות והחזרות - חנויות
רכשתי מוצר בחנות וברצוני להחליף אותו, איך אוכל לבצע זאת?
החלפת מוצרים אפשרית עד 14 יום ממועד הרכישה, בצירוף חשבונית קנייה. כאשר המוצר באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.
רכשתי מוצר בחנות וברצוני להחזירו ולקבל תמורתו שובר זיכוי. איך אוכל לבצע זאת?
פעולה זאת אפשרית עד 10 ימי עסקים בכפוף להצגת חשבונית הקניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.
התחרטתי ואני רוצה לקבל את כספי בחזרה, כיצד ניתן לבצע זאת?
החזרת מוצרי ביגוד והנעלה שמחירם לצרכן מעל 50 ש"ח לחנות, לצורך קבלת החזר כספי, אפשרית מיום הרכישה ועד לתום שני ימי עסקים לאחריו. בכפוף להצגת חשבונית הקניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. לא יינתן החזר כספי בגין עסקאות ששולמו בתווים וכרטיסים נטענים בכל סוג שהוא.

מבצעים
האם המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
מחירי הצרכן זהים באתר ובחנות. יחד עם זאת עשויים לחול מבצעים ייחודיים ו/או הטבות בלעדיות לרכישה באתר בלבד. חשוב לציין, לעיתים רבות חלים מבצעים על פריטים שניתן להשיג באתר בלבד ולא בחנויות.
איך מממשים קוד קופון?
על מנת לממש את הנחת הקופון, יש לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקניות יופיע שדה "הזן קוד קופון" . יש להזין את קוד הקופון בשדה הריק וללחוץ על כפתור "שלח". יש לשים לב לתנאי מימוש ותוקף הקופון. במידה והקופון תקף לנרשמים בלבד יש לבצע הרשמה לאתר ולממש את הקופון לאחר ההתחברות. לא יינתן זיכוי בגין קופון שלא מומש. ניתן לממש קופון אחד בלבד בכל הזמנה. לא יינתן זיכוי בגין קופון שלא מומש.
איך מממשים מבצע ללקוחות רשומים ונרשמים חדשים?
במידה וקיבלתם קוד קופון שתקף רק ללקוחות רשומים לאתר, יש לבצע הרשמה לאתר דרך כפתור "התחברות" בסרגל העליון באתר, ולממש את הקופון לאחר ההתחברות.

ביטול עסקה
ביטול עסקה - אפשרות ביטול תוך 365 ימים בקניה באתר
קניתי באתר ואני רוצה לבטל עסקה. זה אפשרי?
כן! תוכלו לבקש ביטול עסקה תוך 365 ימים - במידה ומתקיימים התנאים הבאים: המוצר לא נפגם,
הצגתם לחברה אישור הזמנה, חשבונית או פתק החלפה, המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה, או הוכחה אחרת לכך שהעסקה בוצעה, מועד ביצוע העסקה, הסכום ששולם בעד המוצר ואמצעי התשלום.
אנו נעשה כל שביכולתו על מנת שתקבלו מענה מהיר ושתקבלו את כספכם בחזרה בהקדם.
אם ברצונכם לבטל את ההזמנה בטרם טופלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך שעה מסיום ביצוע ההזמנה.
תוכלו לפנות אלינו בבקשה לביטול עסקה על פי החוק בכל אחת מהדרכים הבאות:
בעל פה: במקום העסק כהגדרתו בחוק.
בכתב: באמצעות שליחת בקשה בדוא"ל [email protected] ; בפקס 077-3180423 ; בדואר רשום לכתובתנו ברחוב יעקב פריימן 20, ראשון לציון.
באינטרנט: באמצעות עמוד צור קשר באתר. הפנייה תיענה במסגרת שעות פעילות שירות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.

שאלות כלליות
איך אפשר לדעת איזה מידה כדאי לי להזמין?
הגזרות המיובאות לארץ הינן גזרות המותאמות לצרכן הישראלי, ולרוב דומות לגזרה אירופאית - הצרה יותר מהגזרה האמריקאית. בדרך כלל הדגמים המצולמים על דוגמנים הינם במידה M והדגמים המצולמים על הדוגמניות הינם במידה XS. אולי כך תוכלו להעריך מה המידה שתתאים לכם. בנוסף, תוכלו לראות כאן טבלת מידות שתוכל לעזור לכם למצוא את המידה המתאימה לכם.
באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי רגיל, דיירקט, PAYPAL.
כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
ניתן ליצור עמנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:
בעל פה: במקום העסק כהגדרתו בחוק.
בכתב: באמצעות שליחת בקשה בדוא"ל [email protected]; בפקס 077-3180423 ; בדואר רשום לכתובתנו ברחוב יעקב פריימן 20, ראשון לציון.
באינטרנט: דרך טופס יצירת קשר באתר.
פניות שייעשו בכתב/באינטרנט ייענו באי-מייל או טלפונית. בעת ההמתנה למענה מנציג שירות מומלץ להתעדכן מול תיבת הדוא"ל מעת לעת.

סגור
Loading
Go back to %1