מדיניות משלוחים והחזרות

אפשרויות משלוח:

משלוח עד הבית, מקום העבודה או כל כתובת אחרת לבחירתכם.

 משלוח חינם בקנייה ב-300 ₪ ומעלה

⋆ בקנייה עד 299 ₪ עלות המשלוח 20 ₪


שימו  המשלוחים יתקיימו בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה).


זמני משלוח:

החבילה תישלח אליכם תוך 14 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח. 

* בתקופות מבצעים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה עקב עומס חריג *

לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.

השליח ייצור עמכם קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר.                                              


אזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר NAUTICA לכל אזורי הארץ.


רוצים להחליף או להחזיר פריט שרכשתם באתר

תוכלו להחזיר כל פריט שרכשתם באתר תוך 14 ימי עסקים מהיום שהגיע לידיכם ולקבל תמורתו פריט חלופי, זיכוי או החזר כספי מלא.

ההחזרה תתבצע באחד מסניפי הרשת תוך הצגת החשבונית המקורית ובהתאם למלאי הקיים בחנות.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לקבל סיוע בהשלמת התהליך.


שימו  יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש ושמחוברת אליו התווית המקורית.

לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה בהנחיית משרד הבריאות

 

הטיפול בהחזר הכספי יושלם תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.

הביטול יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.

בכל שאלה נוספת, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של NAUTICA דרך האתר או באמצעות הדוא"ל: nautica-il@sakal.co.il.